Ads Top

Tele2 incasseert te veel geld, maar betaalt niet terug

Opvallend veel mensen klagen dat Tele2 te veel geld incasseert voor telefoonabonnementen. Ondanks dat Tele2 dit erkent en belooft het te veel betaalde geld terug te betalen, moeten klanten wel heel erg lang wachten op hun geld, meldt VARA's Kassa.

Marga Kranendonk bestelde begin januari 2018 een nieuwe iPhone en een abonnement bij Tele2 voor 51 euro per maand. In april kwam ze erachter dat er maandelijks een aanzienlijk hoger bedrag werd geïncasseerd. Dat was gek, want op haar Tele2-app stond het goede bedrag. Marga nam contact op met Tele2 en die gaven haar gelijk, er was te veel geïncasseerd. Tele2 beloofde het te veel betaalde geld snel terug te boeken, maar een maand later bleek er weer te veel geld te zijn geïncasseerd.

Het overkwam Vanessa Hermens ook. Eind 2014 verhuisde ze en zegde haar abonnement op een vaste lijn bij Tele2 op. Begin dit jaar kwam ze erachter dat ze al een jaar de abonnementskosten betaalde voor die opgezegde telefoonlijn. Bij navraag bij Tele2 bleek dat het telefoonnummer opnieuw was geactiveerd en per ongeluk op haar naam was gezet.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.