Minder klachten over Belgische telecomoperatoren
De Belgische Ombudsdienst voor Telecommunicatie heeft vorig jaar minder klachten gekregen.
De meeste klachten gaan over Proximus (44 procent), Telenet en Base (23), Orange Belgium (13 procent), Scarlet (7,5 procent) en Voo (3,4 procent).
Net geen 41 procent van de klachten gingen over facturatie, gevolgd door contractuele aangelegenheden, defecten en storingen en de aansluiting.
Bij Proximus, Telenet, Orange en Unleashed (Mobile Vikings en Jim Mobile) daalt het totaal aantal klachten. Bij Scarlet (van 926 naar 1.288), Voo (van 550 naar 590) en Schedom-Dommel (115 naar 155) nemen de klachten toe.
De meeste klachten gaan over Proximus (44 procent), Telenet en Base (23), Orange Belgium (13 procent), Scarlet (7,5 procent) en Voo (3,4 procent).
Net geen 41 procent van de klachten gingen over facturatie, gevolgd door contractuele aangelegenheden, defecten en storingen en de aansluiting.
Bij Proximus, Telenet, Orange en Unleashed (Mobile Vikings en Jim Mobile) daalt het totaal aantal klachten. Bij Scarlet (van 926 naar 1.288), Voo (van 550 naar 590) en Schedom-Dommel (115 naar 155) nemen de klachten toe.
Geen opmerkingen: