KPN-klanten met iPhone 11 worden na maandenlange storingen gecompenseerd
Sinds het begin van dit jaar kampen KPN-klanten met verbindingsproblemen op hun iPhone 11. De verbinding valt om de haverklap weg, of er is nauwelijks bereik om te bellen.
Sinds kort compenseert KPN klanten: met een vervangende telefoon en teruggave van abonnementsgeld voor de niet-geleverde diensten.
De hoop was dat eenzelfde update voor de iPhone 11 ook voldoende zou zijn om de problemen op te lossen. Dat was het helaas niet voor iedereen.
De precieze oorzaak van de langdurige storingen blijft uit. KPN verwijst hiervoor naar de fabrikant van de iPhone, Apple.
Sinds kort compenseert KPN klanten: met een vervangende telefoon en teruggave van abonnementsgeld voor de niet-geleverde diensten.
De hoop was dat eenzelfde update voor de iPhone 11 ook voldoende zou zijn om de problemen op te lossen. Dat was het helaas niet voor iedereen.
De precieze oorzaak van de langdurige storingen blijft uit. KPN verwijst hiervoor naar de fabrikant van de iPhone, Apple.
Geen opmerkingen: