Ads Top

Klant bepaalt werking nieuwe Tele2-app

Tele2 vernieuwt haar MijnTele2-app samen met klanten zodat gebruikers sneller en beter geholpen worden. De nieuwe MijnTele2-app wordt eerst door 1.000 klanten in gebruik genomen om de voorkeuren van klanten beter te onderkennen. Daarna wordt MijnTele2 als nieuwe app en ook op de website van Tele2 voor alle klanten geïntroduceerd.

In het vernieuwde MijnTele2 kunnen gebruikers straks op een natuurlijke manier, via een zogenaamde Conversational User Interface, met Tele2 in gesprek gaan – zonder zelf de antwoorden te moeten zoeken. Daarbij staan drie soorten functies centraal: het vinden van informatie binnen de app en op de website van Tele2, het beantwoorden van veel gestelde vragen, en het informeren over abonnement- en klantgegevens. Na de introductie worden in samenwerking met klanten steeds nieuwe functies toegevoegd.

Naast de chatinterface kunnen MijnTele2-gebruikers ook van de bestaande navigatie gebruik blijven maken. De introductie aan 1.000 gebruikers start deze maand. Nog voor de zomer wordt het nieuwe MijnTele2 voor iedereen beschikbaar gesteld.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.