Vodafone neemt BelCompany over

Bart Hofker, Directeur Consumentenmarkt Vodafone Nederland: "Onze ambitie is nog verder te groeien in Nederland. De overname van het succesvolle BelCompany past bij deze ambitie en onze multibrand strategie. We vergroten hiermee ons bereik waardoor we letterlijk dichter bij klanten komen te staan. Dat is belangrijk omdat persoonlijk advies en ondersteuning via fysieke winkels steeds belangrijker wordt. Dit komt onder andere door de opkomst van smartphones, apps, tablets en vele andere toepassingen van mobiel internet. Ik kijk ernaar uit om met wederzijds enthousiasme de kennis en ervaring van onze beide organisaties te combineren en gezamenlijk klanten nog beter te ondersteunen."
Met de overname van BelCompany wil Vodafone voortbouwen op een succesvolle retailformule die past binnen Vodafone's multibrand strategie. Het BelCompany merk zal hiermee dan ook niet verdwijnen uit het straatbeeld, maar deel uit blijven maken van het Vodafone winkelnetwerk.
Als gevolg van de snelle ontwikkelingen in de telefoniemarkt, waaronder de opkomst van smartphones, netbooks, tablets en mobiel internet, groeit de behoefte aan face-to-face advies en ondersteuning bij klanten. Door middel van interne trainingen en eigen MBO- en HBO-opleidingen leidt Vodafone medewerkers op om klanten hier zo goed mogelijk bij te helpen. Door het vergroten van het winkelbereik, kunnen meer klanten persoonlijk advies en ondersteuning krijgen.
Geen opmerkingen: