Ads Top

Orange lanceert nieuwe abonnementen

Vandaag lanceert Orange zijn nieuwe aanbod van mobiele abonnementen voor de Belgische markt. Daarmee wil het bedrijf inspelen op de veranderde gebruiksgewoonten en behoeften van zijn klanten.

De continue ontwikkeling van mobiele apparaten, applicaties en technologieën (4G en 4G+) heeft een directe invloed op het surfgedrag en de manier waarop men mobiel surft, stelt Orange. Vandaag beschikt meer dan 60 procent van de Belgen over een smartphone, die ze geregeld gebruiken om online te gaan. Het dataverbruik neemt enorm toe.

Om op die trend in te spelen, lanceert Orange nu zijn nieuwe gamma van mobiele Dieren-abonnementen. Elk tariefplan werd uitgewerkt volgens vier principes:

Op maat: zes eenvoudige aanbiedingen die beantwoorden aan de verschillende behoeften van elke klant, met de mogelijkheid om van formule te veranderen wanneer hij dat wil, afhankelijk van hoe zijn gebruik evolueert.

Veel mobiele data: elk abonnement heeft een grote databundel zodat de klant permanent online kan zijn en zo veel mogelijk voordeel kan halen uit zijn smartphone;

Gemak: elke formule bevat onbeperkt sms'en, met massaal veel belminuten of de mogelijkheid om onbeperkt te bellen.

Een gerust gemoed: geen onaangename verrassingen dankzij de bijzonder scherpe prijs van de verschillende formules en inbegrepen diensten.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.