Ads Top

Mijn laptop mag de koffietent niet in

Ik zit met een vriend in een koffiebarretje omdat we een spelletjesavond gaan organiseren. De regels van een spelletje staan op de laptop, dus die klap ik open. De eigenaresse is er als de kippen bij om te vertellen dat ze een no-laptop-policy heeft. Ik stuur het reglement door naar mijn telefoon en we vervolgen onze bespreking, met z’n tweeën hangend boven het kleine schermpje. Want een smartphone, dat is prima. Ik had haar kunnen breken, de eigenaresse. Een telefoon op tafel mag wel, dus. En een iPad? Niet? De iPad Mini? Ook niet? Maar de nieuwe Samsung is maar een fractie kleiner dan de iPad Mini. Dus als je er mee kan bellen, mag het weer wel? En wat dan als ik een iPod Touch heb? Een minilaptop? En wat is de e-reader-policy?

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.