Ads Top

Tele2 gaat mobiele strijd aan en lanceert SmartMix

Tele2 lanceert vandaag een nieuw mobiel abonnement, SmartMix. De abonnementsvorm is volledig ingericht op basis van het veranderde gedrag van consumenten. Iedere klant kan zijn of haar eigen ideale mix van belminuten/ sms’jes en internet samenstellen.
Directeur Tele2 consumentenmarkt, Herwin van der Kamp: “De afgelopen maanden zagen wij de markt 180 graden de andere kant op bewegen. Consumenten gebruiken steeds meer internet op hun mobiel, maar worden bij veel providers gedwongen om ook veel belminuten af te nemen bij hun grote internetbundel, terwijl zij die minuten helemaal niet gebruiken. Dit gaat dus in tegen de wens van de consument. Tele2 kiest de kant van de consument en blijft de markt challengen. Daarom lanceert Tele2 SmartMix: een abonnement waar klanten zelf aan de knoppen zitten en bepalen welke bel/ sms- en internetbundels het beste bij hen passen. Hierdoor krijgen zij precies wat zij nodig hebben en betalen niet langer voor iets wat ze toch niet gebruiken."
Tele2’s SmartMix geeft consumenten zelf de mogelijkheid om aan de knoppen te draaien.
Met de keuze uit 6 verschillende bundels tussen de 100 en 750 belminuten/sms-berichten en onafhankelijk daarvan vier internetpakketten tussen de 200 en 1500MB per maand. Op de website www.tele2.nl zijn alle keuzemogelijkheden en de bijbehorende prijzen in een oogopslag te zien.
De nieuwe abonnementsvorm betekent overigens niet dat Tele2 ook de prijzen voor internet op je mobiel zal verhogen. Deze blijven zoals men van Tele2 gewend is, zeer scherp.
De lancering wordt ondersteund met een grote multimediale campagne die eind februari start. SmartMix abonnementen zijn al vanaf 14 februari verkrijgbaar via de Tele2 website en daarnaast via vele bekende telecomwinkels.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.