Ads Top

ProAssist komt beloften iPhone verzekering niet na

Get Microsoft Silverlight Bekijk de video in andere formaten.

Miljoenen Nederlanders hebben inmiddels een smartphone. Dat zijn geen goedkope telefoons: een nieuwe iPhone bijvoorbeeld kost minstens zeshonderd euro. Omdat die zo duur is, wordt in de winkel dringend geadviseerd een verzekering af te sluiten. Veel mensen sluiten deze verzekering af omdat ze geen seconde meer zonder hun smartphone kunnen. De smartphone-verzekering van ProAssist wordt door diverse providers en belwinkels aangeboden. Kassa heeft veel klachten ontvangen over die verzekering.
Voor €10,05 per maand en een eigen risico van €40 belooft ProAssist binnen vier uur een vervangend toestel te leveren waar dan ook in Nederland wanneer jouw telefoon stuk is, maar dat lukt vaak niet. Bij het afsluiten van de verzekering wordt verteld dat je een gelijkwaardig leentoestel krijgt. In de praktijk gaat dat ook vaak mis, omdat de simkaart niet in het (verouderde) leentoestel past, het leentoestel het niet (goed) doet en je er bijvoorbeeld niet mee kan internetten. Ook bij speciale iPhone verzekering, levert ProAssist vaak geen iPhone als leentoestel. Klanten moeten er vaak een week of langer op wachten. Ook duren de reparaties heel erg lang, men is vaak weken het toestel kwijt zonder dat ProAssist kan aangeven wanneer het gemaakt is.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.