Ads Top

Thalys breidt internettoegang uit


Thalys gaat samen met Nokia Siemens Networks, 21Net en Telenet breedband internet aanbieden op alle treinen over het hele netwerk in BelgiĆ«, Frankrijk, Duitsland en Nederland. Toegang tot het ThalysNet portaal en tot het internet zijn inbegrepen in de prijs van een ticket voor passagiers die in de Comfort 1 klasse reizen. Voor de Comfort 2 passagiers blijft de toegang tot het ThalysNet portaal gratis, maar moet betaald worden voor  internettoegang (met credit card of met een prepaid kaart).

1 opmerking:

  1. Hoe weet dat systeem nu eigenlijk of ik in de 1e of 2e klas zit? Als ik heel dicht bij de wagon van de 1e klas ga zitten, zou ik dat signaal nog moeten kunnen pakken, neem ik aan, en moet ik dus nog gratis kunnen internetten, of moet je een code op je treinkaartje invoeren?

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.